ניתוחים פלסטיים

ניתוחי חזה

קוגן קליניקס – רשת המרפאות לכירורגיה פלסטית ואסתטית בראשות ד"ר לאוניד קוגן MD-PhD, מזמינים אותך לעצב את החזה באופן הרמוני ופרופורציונלי בהתאם למאפיינים הטבעיים של גופך אשר יעניקו לךשיפור בדימוי והביטחון העצמי עם מראה זקוף וטבעי כפי שחלמת. ניתוחי החזה הקוסמטיים ניתנים בסטנדרטים הרפואיים הגבוהים ביותר ע"י ד"ר קוגן וצוות רב תחומי מקצועי ומיומן באמצעות שיטות טיפול וטכנולוגיות חדשניות, מתקדמות, מהירות ובטוחות ביותר, תוך שימוש במערכות השתלים ובחומרים האיכותיים ומהמובילים בעולם כדי שתוכלי להגשים את החלום שתמיד חלמת עם תוצאות מובטחות ומדויקות לאורך זמן.

ד"ר קוגן הינו מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, בעלים ומנהל מקצועי רפואי של קוגן קליניקס – רשת מרפאות פרטיות לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מייסד ומנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי לגליל (בי"ח נהריה), חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, חבר באיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ואסתטית ISAPS, יועץ רפואי, מרצה וחבר סגל פעיל בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן, בעל מעל 30 שנות ניסיון כמנתח פלסטי ואסתטי בכיר הניתח אלפי מטופלות ומטופלים גם במקרים רפואיים מורכבים.

ניתוח הגדלת חזה מנתח פלסטי מומלץ דר לאוניד קוגן

ניתוח הגדלת חזה

הגדלת חזה הינו ניתוח פלסטי הנפוץ ביותר בתחום הרפואה האסתטית. מטרתו היא להגדיל את נפח השדיים אצל נשים שאינן שלמות עם מראה החזה שלהן בשל המבנה, הגודל או הצורה.

קרא/י עוד »
ניתוח הקטנת חזה בחיפה והקריות

ניתוח הקטנת חזה

ניתוח פלסטי להקטנת חזה הינו ניתוח שמטרתו להקטין את גודל השד, לשפרו ולעצבו מחדש, להרימו ולהתאימו באופן פרופורציונאלי למבנה הגוף לתוצאה של מראה שד טבעי ואסתטי.

קרא/י עוד »
ניתוח הרמת חזה

ניתוח הרמת חזה

ניתוח פלסטי להרמת חזה הינו ניתוח שמטרתו לתקן חזה צנוח, נפול ומרוקן, למקם את הפיטמה והעטרה מחדש ולעצב את השד הנשי למראה יפה ואסתטי.

קרא/י עוד »
הרמת חזה עם שתל

ניתוח הרמה חזה עם שתל

ניתוח פלסטי להרמה והגדלת חזה עם שתל, היא לתקן חזה נשי נפול ומרוקן, להרימו, להגדיל את נפחו ולעצבו מחדש למראה זקוף, יפה ואסתטי באופן הרמוני וטבעי.

קרא/י עוד »
הוצאת שתלים

הוצאת שתלים

ניתוח הוצאת שתלים הוא ניתוח הוא קצר יחסית. בנוסף, אין צלקות חדשות מניתוח זה, כיון שהצלקות הנותרות לאחר הניתוח הן אותן הצלקות שנוצרו במהלך ניתוח הגדלת חזה.

קרא/י עוד »
הזרקת שומן עצמי ד"ר לאוניד קוגן מנתח פלסטי בכיר

ניתוח הזרקת שומן עצמי

בשנים האחרונות, הזרקת שומן עצמי הופכת לאחד הניתוחים הקוסמטיים הפופולריים בארץ ובעולם. מטרתו היא שיפור צורת הגוף, עיצוב ומילוי שקעים באזור השדיים, הישבן או הפנים.

קרא/י עוד »
ניתוח הקטנת חזה לגבר

ניתוח הקטנת חזה לגבר

מטרתו של ניתוח הקטנת חזה לגבר, הנקרא גם ניתוח גינקומסטיה, היא לעצב את החזה ולהקנות לו מראה גברי ושטוח. חלק מהגברים מפתחים חזה עם מראה נשי וניתוח זה הוא הפתרון לבעיה זו.

קרא/י עוד »
דילוג לתוכן