ניתוחים פלסטיים

ניתוחי פנים וצוואר

ניתוחים אסתטיים בפנים מתחלקים לשני סוגים: הסוג הראשון הוא ניתוחים לשם שינוי מאפיינים קיימים, והסוג השני הוא ניתוחים לתיקון מאפיינים שנרכשו עם הגיל. בקבוצת הניתוחים לשם שינוי מאפיינים קיימים ניתן למצוא ניתוחים כגון ניתוח אף שמטרתו לשנות את מבנה וגודל האף, ניתוח הצמדת אוזניים שמטרתו להצמיד אוזניים בולטות ועוד. ואילו בקבוצת הניתוחים לתיקון מאפיינים שנרכשים עם הגיל ניתן למצוא את ניתוח מתיחת הפנים, מתיחת העפעפיים, הרמת גבות ועוד.

עבור כל ניתוח פלסטי שבוחרים לעשות קיימות טכניקות ושיטות שונות בהן ניתן לעשות את הניתוח. בקוגן קליניקס – רשת המרפאות לכירורגיה פלסטית ואסתטית בראשות ד”ר לאוניד קוגן MD-PhD, מומחה לכירורגיה פלסטית אסתטית דואגים להתאים עבור כל מטופל ומטופלת את השיטה הכי מתאימה ואידאלית עבורם. ניתוחי פנים יכולים לעשות הבדל משמעותי במראהו של אדם, ובהתאם לכך, בביטחונו העצמי ובתחושת השלמות שלו עם עצמו.

כמנתח פלסטי בכיר ומנהל המחלקה במרכז רפואי גליל (בית החולים נהריה), ד”ר קוגן בעל נסיון וידע עשיר מעל 30 שנה בתחום הכירורגיה בכלל, ובתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית בפרט.

ניתוח מתיחת פנים וצוואר

ניתוח מתיחת פנים וצוואר הוא ניתוח פלסטי הנועד להשוות לפנים ולצוואר מראה צעיר ורענן, לתקן קמטים וקמטוטים, צניחה של הלחיים ושל העור תוך הקפדה על מראה טבעי והרמוני.

קרא/י עוד »
ניתוח הרמת גבות

ניתוח הרמת גבות

ניתוח הרמת גבות הוא ניתוח פלסטי שמטרתו להעניק לפנים מראה צעיר ורענן, על ידי תיקון צניחת הגבות. הליך זה משיב לגבות את צורתן המקורית ומוביל למראה פתוח ורענן של ארובת העין.

קרא/י עוד »
ניתוח הרמת מצח בקריות - מנתח פלסטי דר לאוניד קוגן

ניתוח הרמת מצח

ניתוח הרמת מצח, משלב בתוכו גם את מתיחת המצח וגם את הרמת הגבות. ניתוח זה מיועד להחליק את הקמטים שבאזור המצח ולהרים את הגבות ע”י היפטרות מעודפי עור באזור.

קרא/י עוד »
ניתוח עפעפיים

ניתוח עפעפיים

ניתוח עפעפיים מתקן עפעפיים עליונים או תחתונים או שילוב של שניהם בהליך אחד ומטרתו להיפטר מעודפי עור ושקיות באזור העיניים אשר יעניקו לפנים מראה חיוני, רענן וצעיר יותר.

קרא/י עוד »
ניתוח אף דר לאוניד קוגן מנתח פלסטי בכיר בחיפה

ניתוח אף

ניתוח אף, הנקרא גם ריינופלסטיקה, מיועד לשינוי גודלו וצורתו של האף. כיוון שלמבנה ולגודל האף יש השפעה קריטית על מראה הפנים הכללי, נשים וגברים רבים בוחרים לעבור ניתוח זה.

קרא/י עוד »
ניתוח הגדלת סנטר עם שתל בחיפה והקריות

ניתוח סנטר

ניתוח פלסטי להגדלת סנטר נועד להקנות מראה חדש לסנטר ומתאים למי שסובל מסנטר לא פרופורציונלי. מדובר בניתוח שבמסגרתו הסנטר מותאם למבנה הפנים תוך הוספת שתל סיליקון קשיח.

קרא/י עוד »
ניתוח הצמדת אוזניים בחיפה

ניתוח הצמדת אוזניים

ניתוח הצמדת אוזניים בולטות הינו ניתוח קוסמטי המאפשר בצורה קלה מאוד לטפל ולתקן אוזניים שאינן צמודות לצידי הראש. מדובר בניתוח פשוט יחסית עם תוצאה מידית.

קרא/י עוד »
Skip to content