מגזין קוגן

בוטוקס וחומצה היאלורונית – מתי הזמן הנכון להתחיל?

הצורך בהחלקת קמטים הוא ברור, אובדן הגמישות והרעננות של העור משווה פעמים רבות מראה עייף וכעוס המבגר אותנו משמעותית. ולכן, אין זה מפתיע שאנשים חשים לא בנוח עם הופעת קמטים וקמטוטים על פניהם.  האפקטיביות של טיפולי הבוטוקס והחומצה ההיאלורונית משמעותית יותר ככל שהיא נעשית מוקדם יותר.

DO IT FOR YOURSELF

טיפולים קוסמטיים להעלמת קמטים – עדיף מוקדם מאשר מאוחר

קיימות סיבות רבות המשפיעות על היווצרות קמטים, כגון גנטיקה, עישון, חשיפה לשמש, תזונה והזדקנות.

הטיפול החשוב ביותר להעלמת קמטים הוא מניעה. ניתן לאחר את היווצרות הקמטים ולשמור על עור הפנים חלק לזמן רב יותר על ידי תזונה נכונה ובריאה, שתייה של הרבה מים, שמירה על לחות עור הפנים, הימנעות מעישון והימנעות מחשיפה לשמש.

אך לצערנו, גם אם נקפיד על כל אלו, אמנם נדחה את הקמטים מלהגיע, אך לא נמנע את היווצרות הקמטים לחלוטין.

קיימים סוגי ניתוחים וטיפולים שונים ומגוונים המטפלים בהעלמת קמטים. לכל אחד ואחת יתאים טיפול אחר שיהיה הכי אפקטיבי עבורו או עבורה. היום נדון רק בשני סוגי טיפול – בוטוקס כטיפול להחלקת קמטים, וחומצה היאלורונית כטיפול למילוי קמטים וקמטוטים.

האפקטיביות של טיפולי הבוטוקס והחומצה ההיאלורונית משמעותית יותר ככל שהיא נעשית מוקדם יותר. כלומר, ככל שנתחיל מוקדם יותר בטיפול, כך נמנע את העמקת הקמטים העמוקים בהמשך, והתוצאה שתתקבל תישמר לתקופה ממושכת יותר ותהיה איכותית ואסתטית יותר.

על אף קיומם של הבוטוקס וחומרי המילוי, שמטרתם להעלים את הקמטים והקמטוטים ולהשיב לעור את המראה החלק והזוהר, ישנה נטייה לדחות טיפולים קוסמטיים אלו עד לנקודה שכבר לא יכולים יותר. הדחייה הזאת יכולה להיות בשל פחד בשל חוסר ידע או מידע לא מבוסס, או מהנטייה שלנו לשים את עצמו בתחתית סדר העדיפויות. חשוב להבין שהדחיינות פוגעת בתוצאות הטיפול, ואף לפעמים מביאה למצב שהקמטים עמוקים מדי וכבר לא ניתן לעשות טיפולים אלו, אלא רק טיפולים או ניתוחים קוסמטיים אחרים.

לבוטוקס ולחומרי המילוי יש השפעה מונעת

תדמיינו לרגע דף נייר לבן חלק לחלוטין. אם ניקח דף זה, נקמט ונקפל אותו ונפרוש אותו מחדש – הדף הלבן כבר לא יהיה חלק לחלוטין ונוכל לראות במדויק את כל הקמטוטים שנוצרו מהקיפול שעבר עליו.

ניתן לחשוב על הפנים שלנו באופן דומה. עם השנים שעוברות כולנו מחייכים, צוחקים, בוכים וכועסים. כל אלו מפעילים שוב ושוב את שרירי הפנים שלנו ואת העור שמעליו. לאט לאט אנחנו מתחילים לראות את היווצרות הקמטוטים והקמטים שעם השנים הולכים ומתעמקים.

ההקבלה הזאת של עור הפנים לדף הנייר יכולה בקלות לעזור לנו להבין ולהמחיש את היווצרות הקמטים והקמטוטים על עור פנינו. אם לא היינו מקפלים ומקמטים את הנייר החלק שלנו מלכתחילה, אז הקמטים שעליו לא היו נוצרים ודף הנייר היה נשאר חלק לחלוטין.

טיפולים להעלמת קמטים_בוטוקס וחומצה היאלורונית_מנתח פלסטי_לאוניד קוגן

אותו הדבר נכון לגבי הבוטוקס והחומצה ההיאלורונית שלהם יש גם השפעה מונעת. כשמתחילים בטיפולי הבוטוקס וחומרי המילוי בגילאי 50-30, כשהקמטים עדיין דינמיים ולא קבועים עדיין, אפשר להעלים אותם ולמנוע הופעת חדשים. כלומר, אם אנו מתחילים את טיפולי ההזרקות בגיל צעיר יחסית, אנחנו מונעים את הקימוט והכיווץ של העור מראש, ומונעים העמקה של קמטים קיימים והופעה של קמטים חדשים.

 

פגישת הייעוץ והטיפול

תחילה מגיעים לפגישת ייעוץ במרפאה, הכוללת בחינה של עור הפנים, הסברים, תיאום ציפיות והחלטה משותפת על מוקדי ההזרקה. הטיפול עצמו קצר ונמשך מספר דקות בלבד, במהלכן ד”ר קוגן מזריק בוטוקס או חומר מילוי לעור הפנים באזורים בהם יש קמטים, על מנת להעלים אותם.

ברוב המוחלט של המקרים ההחלמה היא מידית וקלה ביותר, לא יישאר כל סימן על הפנים והמטופלים שלנו חוזרים ישר לשגרה, ואת תוצאות הטיפול הם רואים כבר בשבוע הראשון שאחריו, כאשר ההתקבעות הסופית מגיעה כשבועיים מהטיפול.

רוצים להפוך חלומות למציאות?

לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ בסניף הקרוב לביתכם, אנא מלאו את טופס הפנייה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

Skip to content