ניתוח פלסטי

ניתוח מתיחת פנים וצוואר

ניתוח מתיחת פנים וצוואר הוא ניתוח פלסטי הנועד להשוות לפנים ולצוואר מראה צעיר ורענן, תוך הקפדה על מראה טבעי והרמוני. ניתוח זה בא לשפר את מראה הפנים והצוואר ולתקן קמטים וקמטוטים, צניחה של הלחיים, וצניחה של העור והשומן של האזור התת-סנטרי (המכונה סנטר כפול).

Play Video about ניתוח מתיחת פנים וצוואר | קוגן קליניקס | ד"ר לאוניד קוגן

הגורמים לניתוח מתיחת פנים (פייסליפט)

עם השנים, ובהשפעת הגנטיקה, נזקי השמש, תרופות וכוח הכבידה, הפנים שלנו משתנות ומאבדות את המראה המקורי שלהן. תהליכי ההזדקנות גורמים לצניחה של רקמות העור, רקמות החיבור והשרירים בפנים ובצוואר. ככל שאנחנו מתבגרים, תהליכים אלו נהיים בולטים וברורים יותר לעין ומשפיעים יותר ויותר על מראה הפנים שלנו, כשצניחת העור, שהיה פעם מהודק ומתוח, כלפי מטה, משווה לפנים מראה מבוגר ועייף.  עיקר הבעיה נובעת מצניחת העור והרקמות העמוקות שמתחת לעור, וגורמת להופעה של עודפי עור בקו הלסת ובאזור הצוואר ולהעמקה של הקפלים בעור. את כל אלו למעשה אנו מרימים בניתוח.

שיטת ניתוח חדשנית, המובילה לתוצאה טבעית

עם השנים הבנו שתהליך ההזדקנות נובע מהרבה מאוד גורמים ולא מצניחת העור בלבד, ובעקבות זאת גם חל שינוי בשיטת הניתוח. הניתוח אותו מבצע ד”ר לאוניד קוגן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית במרפאות קוגן קליניקס הוא ניתוח הרמת פנים (face lift), ולא ניתוח מתיחת הפנים שהיה נהוג בעבר. הגישה היום הינה להרים את הפנים ולא למתוח אותם, כך שהתוצאה המתקבלת הינה טבעית לחלוטין. בניתוח מתיחת פנים שהיה נהוג בעבר, היו מטפלים ומותחים את רקמת העור בלבד, מה שהוביל לתוצאה לא טבעית שיצרה “מבט משוך” ומתוח מדי אצל המטופל/ת. 

ניתוח הפייסליפט (הרמת הפנים) אותו מבצעים היום הוא ניתוח שונה לחלוטין. במהלך ניתוח זה מסירים את עודפי העור בפנים ובצוואר תוך הרמה שלהם כלפי מעלה, חיזוק והידוק של רקמת החיבור העוטפת את שרירי הפנים ואת השרירים בצוואר. מחדדים את קו הלסת ומסלקים את עודפי השומן הקיימים באזור הצוואר.

בנוסף, מהדקים את הרקמות העמוקות והעור בשני וקטורים שונים, כך שהמראה הטבעי נשמר, לא נוצר אותו מבט משוך ומתוח מדי שהיה נהוג פעם. שיטה ניתוחית זו מבטיחה שמאפייני הפנים המקוריים והטבעיים של המטופל/ת נשמרים, שהתוצאה המתקבלת היא יפה ופרופורציונלית, ושהתוצאות נשמרות לטווח ארוך.

במקרים רבים הניתוח מבוצע בשילוב שאיבת שומן, הזרקת שומן ופילינג

  • הזרקת שומן עצמי: התהליך שקורה עם השנים בפנים הוא שהשומן “זולג” ויורד כלפי מטה לכיוון קו הלסת והצוואר. בעזרת שאיבת שומן מאזורים אחרים בגוף והזרקתו לפנים, ניתן למלא את הנפחים החסרים בפנים, כגון הלחיים או מילוי הקמטים שמעל השפה העליונה.
    בנוסף, השומן המוזרק נועד לא רק למילוי נפח, אלא הוא גם מכיל פקטורי גדילה, שעוזרים מאוד לכך שעור הפנים יראה טוב יותר.
  • שאיבת שומן: פעמים רבות משלבים הליך שאיבת שומן עם ניתוח מתיחת פנים, בעיקר מהאזור התת-סנטרי והצוואר. שאיבת השומן מאזורים אלו מסלקת את עודפי השומן שהצטברו במהלך השנים באזורים אלו, מחטבת את אזור הצוואר ומביאה למראה צוואר מהודק. 
  • פילינג כימי: ניתוח למתיחת פנים מטפל בצניחה של העור והרקמות שהתרחשה עם השנים באזור הפנים והצוואר, אך אינו מטפל או משפר את מרקם העור בפנים. לשם כך משלבים את הניתוח עם הליך פילינג. הפילינג מטפל בקמטוטים עדינים על פני כל הפנים, בפיגמנטציה, מצעיר את עור הפנים ומשפר את המרקם שלו.
 

שילוב מתיחת פנים עם ניתוח עפעפיים, הרמת מצח או הרמת גבות

ניתוח מתיחת פנים מטפל בצניחה של הרקמות הרכות בלחיים, בקו הלסת, באזור התת-סנטרי ובצוואר. בניתוח מהדקים את הרקמות העמוקות ומסלקים את עודפי העור. כדי לטפל באזור העליון של הפנים, בעיניים, המצח והגבות, פעמים רבות משלבים מתיחת פנים עם ההליכים הבאים:

  • ניתוח עפעפיים: ניתוח עפעפיים הוא אחד הניתוחים הנפוצים בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית. הניתוח מתקן עפעפיים עליונים או תחתונים או שילוב של שניהם בהליך אחד, ומטרתו להיפטר מעודפי עור ושקיות באזור העיניים. בניתוח מסלקים את עודפי העור והשומן בעפעפיים עליונים, ומטפלים בשקיות שנוצרו מתחת לעיניים. ההליך מעניק לפנים מראה חיוני, רענן וצעיר יותר, ומשפיע מאוד על מראה העיניים ומראה הפנים הכללי.
  • הרמת מצח או הרמת גבות: מדובר בשני הליכים שמטרתם להעניק לפנים מראה צעיר ורענן, על ידי תיקון צניחת המצח או הגבות. בהליכים אלו מסלקים את עודפי העור באזור המצח, ומחזירים את הגבות למיקומן הטבעי. הליכים אלו משיבים לגבות את צורתן ומיקומן המקוריים ומובילים למראה פתוח ורענן של העיניים.

ד"ר קוגן – מנתח פלסטי בכיר בעל ניסיון רב בביצוע ניתוחי מתיחת פנים

ד”ר לאוניד קוגן MD-PhD, הינו מבכירי המנתחים הפלסטיים בישראל, בעלים ומנהל מקצועי רפואי של קוגן קליניקס – רשת מרפאות פרטיות לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי לגליל (בי”ח נהריה) ובעל ניסיון קליני עשיר של מעל 30 שנה אשר שם חשיבות עליונה לכך שתוצאות הניתוח של הצערת הפנים והצוואר יקנו מראה טבעי לחלוטין, צעיר ורענן של קווי הפנים והצוואר.

צפו בסדרת הסרטונים של ד"ר לאוניד קוגן המסביר על ניתוח מתיחת פנים:

Play Video

למי מתאים ניתוח מתיחת פנים?

Play Video

צלקות והחלמה מניתוח מתיחת פנים

Play Video

שיטה חדשנית לניתוח מתיחת פנים וצוואר בעלת תוצאה טבעית!

Play Video

מתיחת פנים משולבת עם פילינג, הזרקת שומן ושאיבת שומן.

Play Video

מתיחת פנים משולבת עם ניתוח עפעפיים, הרמת גבות או פילינג. 

לפני ואחרי ניתוח מתיחת פנים וצוואר

מתיחת פנים, צוואר ופילינג בהליך אחד. 10 ימים בלבד לאחר הניתוח.

מתיחת פנים, צוואר ופילינג בהליך אחד. 10 ימים בלבד לאחר הניתוח.

ניתוח מתיחת פנים וצוואר, שבועיים וחצי בלבד לאחר הניתוח, גיל המטופלת 77.

ניתוח מתיחת פנים וצוואר, שבועיים וחצי בלבד לאחר הניתוח, גיל המטופלת 77.

ניתוח מתיחת פנים וצוואר, חודש וחצי לאחר הניתוח.

ניתוח מתיחת פנים וצוואר, חודש וחצי לאחר הניתוח.

ניתוח מתיחת פנים וצוואר.

ניתוח מתיחת פנים וצוואר.

ניתוח מתיחת פנים וצוואר, ניתוח עפעפיים עליונים ותחתונים, והזרקת שומן בפנים (בהליך אחד). 3 חודשים לאחר הניתוח.

ניתוח מתיחת פנים וצוואר, ניתוח עפעפיים עליונים ותחתונים, והזרקת שומן בפנים (בהליך אחד). 3 חודשים לאחר הניתוח.

ניתוח מתיחת פנים וצוואר, ניתוח עפעפיים עליונים ותחתונים, והזרקת שומן בפנים (בהליך אחד). 3 חודשים לאחר הניתוח.

ניתוח מתיחת פנים וצוואר, והזרקת שומן עצמי בהליך אחד. חודש וחצי לאחר הניתוח.

ניתוח מתיחת פנים וצוואר, חודש וחצי לאחר הניתוח.

ניתוח מתיחת פנים וצוואר.

רוצים להפוך חלומות למציאות?

לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ בסניף הקרוב לביתכם, אנא מלאו את טופס הפנייה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

Skip to content