טיפול אסתטי

הזרקת שומן עצמי לפנים

הזרקת שומן עצמי לפנים הינו טיפול שמטרתו העיקרית היא להשיב לפנים את הנפח שאבד עם השנים, ולהקנות להם מראה טבעי, צעיר והרמוני יותר באופן ניכר לעין. טיפול זה תופס יותר ויותר פופולריות בתחום הניתוחים הפלסטיים.

DO IT FOR YOURSELF

הזרקות שומן עצמי משיב לפנים את הנפח שאבד עם השנים

עם חלוף השנים, רקמת השומן שנמצאת מתחת לעור הפנים מצטמצמת, כתוצאה מכך אזורים מסוימים בפנים מאבדים מנפחם והופכים להיות שקועים. תופעה זו יוצרת מראה מבוגר ועייף. בטיפול של הזרקות שומן עצמי משיבים לעור את הגמישות והחיוניות שאבדה לו. התהליך נעשה על ידי שאיבת שומן ממקומות אחרים בגוף ומילוי האזורים חסרי הנפח בפנים.

טיפול הזרקות שומן הינו הליך יעיל ופשוט יחסית, ומביא להצערת פנים משמעותית ללא כל צורך בניתוח.

פרוצדורה זו מתבצעת על ידי שאיבת שומן מהבטן התחתונה, מהמותניים או מהירכיים של המטופל או המטופלת, ולאחר סינונו וריכוזו הוא מוזרק לאזורים הנכונים בפנים. טכניקת ההזרקה הינה עדינה ומדויקת ודורשת מיומנות ומומחיות רבה. ד”ר קוגן הינו מנתח פלסטי בכיר עם נסיון של מעל 26 שנים בתחום, והוא אחד הכירורגים הפלסטיים המעטים בארץ שעברו הסמכה לטפל בשיטה זו.

הזרקת שומן בפנים מתאימה לאזורים שונים ומגוונים של הפנים. טיפול זה משמש בעיקר לטשטוש קמטוטים עדינים במצח, למילוי אזור הרקות, למילוי השקעים שנוצרו תחת העיניים, להחלקת קמטי החיוך סביב השפתיים והאף, למילוי לחיים שקועות, לעיצוב לסת תחתונה, למילוי שפתיים ולמילוי תנוכי האוזניים.

חשוב לציין כי תאי השומן המוזרקים לפנים מכילים תאי גזע צעירים מאוד. תאים אלו משביחים ומשפרים את איכות עור הפנים, מפחיתים את נזקי השמש והקמטוטים ומשווים לפנים מראה בריא ומרשים.

השומן העצמי המוזרק לפנים אינו מתכלה עם השנים, ולאחר שנקלט הוא יישאר לכל החיים.

כיוון שלא מדובר בניתוח, הזרקת שומן עצמי מתבצעת בהרדמה מקומית עם טשטוש, ולאחר התאוששות קלה ניתן להשתחרר הביתה.

הזרקות שומן לפנים מתבצעות כטיפול נפרד למי שמעוניין או מעוניינת לפסל את הפנים. אך פעמים רבות הטיפול מתבצע גם כחלק מניתוח למתיחת פנים.

לפני ואחרי הליך הזרקת שומן עצמי לפנים

רוצים להפוך חלומות למציאות?

לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ בסניף הקרוב לביתכם, אנא מלאו את טופס הפנייה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

Skip to content