מגזין קוגן

הנקה אחרי הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה נחשב כיום לניתוח הפלסטי הפופולרי ביותר.  במקרים רבים נשים שעוברות ניתוח הגדלת חזה עושות זאת בגיל צעיר יחסית, כלומר לפני הריון ולידות. לכן, חשוב להגיד ולהסביר כי אין מניעה להניק לאחר ניתוח הגדלת חזה. בין אם מדובר בהגדלה על ידי הוספת שתלים או על ידי הזרקת שומן עצמי. 

DO IT FOR YOURSELF

הגדלת חזה לא פוגעת ביכולת של האישה להניק

הנקה היא ההמשך הטבעי של תהליך ההיריון והלידה, והדרך הטבעית והמומלצת להזנת תינוקות. השתלים אינם פוגעים ברקמת השד ולכן אינם פוגעים בתהליך ייצור החלב. כמו כן חשוב לציין שהשתלים בטוחים לחלוטין לשימוש גם בתקופת ההנקה, אינם משפיעים על היווצרות החלב, אינם מפריעים להנקה, ואינם מזיקים לתינוק.

בזמן ניתוח הגדלת חזה המנתח הפלסטי מכניס את השתל אל מאחורי החזה, כלומר מתחת רקמת השד או השריר, וכך אין פגיעה ברקמות הפנימיות של השדיים, ביניהם צינוריות ובלוטות החלב. לכן, כל אישה המעוניינת להניק אחרי ניתוח הגדלת חזה תוכל לעשות זאת ללא כל חשש.

במקרים מסוימים, הגדלת חזה עם שתל אף משפרת את יכולת ההנקה מבחינה פיזית. למשל, הכנסת השתל לנשים בעלות פטמה שקועה מובילה לכך שהפטמה תבלוט החוצה, דבר שיעזור לתינוק לאתר את הפטמה בקלות רבה יותר.

עם זאת, חשוב לציין כי לא כל הנשים מצליחות להניק, גם ללא שתלים בחזה. יכולת ההנקה של כל אישה תלויה בהרכב התזונתי שלה, בנתונים הגנטיים וביכולותיה האישיות.

ניתוח הגדלת חזה

במהלך פגישת הייעוץ במרפאות קוגן קליניקס לכירורגיה פלסטית ואסתטית, ד”ר קוגן מתמקד בדגשים הרלוונטיים עבור כל מטופלת, הכוללים בין היתר את מבנה השתל, מיקומו ואופן הכנסת השתל. כמו כן, הוא בוחן את הפרופורציות בין בית החזה לגוף, מבין מהו רצונה האישי של המטופלת, ודן עם המטופלת על סוג ונפח השתלים המתאימים במיוחד עבורה. כלומר, מבנה השתל ונפחו נקבעים ונבחרים יחדיו בתהליך הייעוץ, דבר שמביא לכך שתוצאות הניתוח יהיו אידאליות עבורה וצפויות מראש.

ד”ר קוגן הינו מנתח פלסטי בכיר, בעל ניסיון עשיר של מעל 30 שנים בתחום. הוא לוקח בחשבון את כל האמור לעיל ומתאים את השתלים באופן האידיאלי ביותר עבור כל מטופלת.

ניתוח להגדלת חזה הינו ניתוח קצר יחסית, מתבצע בהרדמה כללית, ואורך בדרך כלל עד כשעה. ד”ר קוגן פיתח שיטה לפיה במהלך הניתוח, ובנוסף להרדמה הכללית, הינו מזריק חומר אלחוש לאזור המנותח. שיטה זו מובילה להתאוששות קלה מאוד מהניתוח ואינה מלווה כמעט בכאבים. חלק מהמטופלות במרפאה אף מדווחות כי אינן חשו כלל כאב לאחר הניתוח. בתום הניתוח, ולאחר התאוששות של מספר שעות, ניתן ללכת הביתה להמשך ההחלמה.

כאשר יגיעו רגעי ההיריון והלידה, המטופלת תוכל להיות בטוחה כי ניתוח הגדלת החזה שעברה לא ישפיע על יכולת ההנקה הטבעית שלה.

רוצים להפוך חלומות למציאות?

לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ בסניף הקרוב לביתכם, אנא מלאו את טופס הפנייה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

Skip to content