טיפול אסתטי

טיפול "הערפד" | פלזמה PRP

הזרקות הפלזמה (הנקראת גם PRP) הן טיפול חדשני ומהפכני בתחום הרפואה בכלל, ובתחום האסתטיקה בפרט. בעולם האסתטיקה, טיפולים אלו הוכחו כבטוחים ויעילים ביותר כטיפול להצערת עור הפנים או כטיפול בנשירת שיער והתקרחות אצל גברים ונשים.

DO IT FOR YOURSELF

טיפול PRP להצערת עור הפנים או כטיפול בנשירת שיער

טיפול PRP ,שמשמעותו Platelet rich plasma, הוא טיפול בו מזריקים לעור הפנים או הקרקפת פלזמה עשירה בטסיות המופקת מדמו של המטופל או המטופלת.

בשל פשטות, בטיחות ויעילות השיטה משתמשים בה גם בתחומים נוספים ברפואה, לדוגמה בתחום האורטופדיה ובתחום רפואת שיניים.

טסיות הן תאי הדם האחראים על תהליכי ריפוי פצעים בגופנו. הם מייצרים ומפרישים בסביבת הפצע חלבונים המעודדים יצירה של כלי דם המעודדים זרימת דם ואספקת חמצן, התרבות של תאי עור ומשיכה של תאים האחראים על יצירת סיבי קולגן חדשים.

טיפול ה-PRP מתחיל בלקיחת דם מהמטופל עצמו והעברתו למבחנה מיוחדת. המבחנה עוברת תהליך סירכוז, במהלכו מופק נוזל פלזמה עשיר בטסיות (על ידי, בין היתר, ניקויו מתאי דם אדומים), אשר מוזרק לאזורי הטיפול בפנים או בקרקפת.

ריכוז הטסיות בנוזל הפלזמה המוזרק גבוה משמעותית מריכוזו בדם רגיל, דבר המעודד את התחדשות רקמות העור וזקיקי בשיער באיזור המוזרק.

כיוון שטיפול הזרקת הפלזמה מבוצע מחומרים טבעיים המופקים בגוף המטופל הינו מתאים לכולם ומחזיק לפרק זמן ארוך.

ההליך אורך כ-20 דקות בלבד, במהלכו פיזור נוזל ה-PRP מבוצע באופן מדויק ואחיד באזור הטיפול. על-מנת להבטיח את הצלחת הטיפול ולקבל את התוצאות הטובות ביותר, ישנה חשיבות רבה בבחירת הרופא המטפל. האבחון והטיפול מתבצע במרפאתנו על ידי ד"ר קוגן, מנהל מחלקה ומנתח פלסטי בכיר.

טיפולי פלזמה כטיפול בנשירת שיער והתקרחות

טיפול הפלזמה מהווה את הטיפול החדשני ופורץ הדרך להתקרחות ונשירת שיער. נוזל ה-PRP המוזרק לקרקפת, מעיר את זקיקי השיער הרדומים וגורם להתחדשות צמיחת שיער הראש בצורה טבעית.

טיפולי ה-PRP נותנים מענה לגברים שסובלים מהתקרחות, או לגברים ונשים הסובלים מדילול שיער או מהתקרחויות אזוריות בקרקפת.

נוזל ה-PRP מכיל גורמי גדילה רבים המשפיעים על אספקת דם טובה יותר לאזור הקרקפת, מעודדת את חיזוק השיער, משפיעה על חידוש התאים המצמיחים את השיער, ומדכאת תאים שמשתתפים בתהליך נשירת השיער. כל אלו ממשיכים להשפיע על חידוש תהליך צמיחת השיער עד לשנה ממועד הטיפול.

לעידוד צמיחת שיער הקרקפת נדרשת סדרה של 1-3 טיפולים בהפרש של כ-3 חודשים ביניהם. התוצאה הסופית נראית כשלושה חודשים לאחר סיום סדרת הטיפולים שהותאמה אישית למטופל.

אחוזי ההצלחה של טיפול פלזמה גבוהים ביותר.

נגן וידאו אודות טיפולי פלזמה – PRP

טיפולי פלזמה כטיפול להצערת העור ושיפור מרקם הפנים

כאשר הפלזמה העשירה בטסיות מוזרקת לעור הפנים, חל שיפור במרקם העור, מתרחשת ירידה במספר הקמטים והקמטוטים וישנה עלייה במוצקות העור. התוצאה היא עור פנים בריא, חלק ובוהק יותר.

תוצאות ראשוניות נראות כבר לאחר כשלושה שבועות, ואת התוצאות הסופיות ניתן לראות לאחר כשלושה חודשים מיום הטיפול.

רוצים להפוך חלומות למציאות?

לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ בסניף הקרוב לביתכם, אנא מלאו את טופס הפנייה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן