ניתוח פלסטי

ניתוח הרמת מצח

ניתוח הרמת מצח, משלב בתוכו גם את מתיחת המצח וגם את הרמת הגבות. ניתוח זה מיועד להחליק את הקמטים שבאזור המצח ולהרים את הגבות על ידי היפטרות מעודפי עור באזור. הניתוח מאפשר להגיע לתוצאה איכותית ומדויקת המקנה למטופל או למטופלת מראה צעיר ורענן באופן מובחן.

DO IT FOR
YOURSELF

המצח הוא כותרת הפנים שלנו, לצורת ומיקום הגבות יש השפעה רבה, ולכן ד"ר קוגן לאוניד, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית שם חשיבות עליונה בעת טיפול באזור זה, תוך התאמה אישית מיטבית לאופי המצח וכלל הפנים אצל כל מטופל ומטופלת שלו.

מהו ניתוח הרמת מצח?

מראה המצח והגבות משפיע מאוד על המבע הייחודי ומראה הפנים של כל אחד ואחת מאיתנו. עם הגיל חל רפיון של העור הגורם למיקום הגבות לרדת בהדרגה, מראה קמטי ההבעה על המצח מתחיל להפריע וחריצים החוצים את מצחנו נותרים שם באופן קבוע. אחת הדרכים הקלות והיעילות להחזיר אותם למקומם הטבעי היא ניתוח הרמת מצח וגבות. מדובר בהליך קוסמטי פשוט יחסית המשווה לפנינו מראה מורם, מוצק וחלק יותר.

החששות העיקריים שאנו נתקלים בהם לקראת ניתוח זה, הוא החשש מצלקות והחשש מאובדן יכולת התנועה במצח, וקבלת מראה קפוא ולא טבעי, וללא יכולת הבעה. לכן, חשוב להדגיש כי חתכי הגישה בניתוח זה מבוצעים במיקום נסתר מאחורי קו השיער. בנוסף, אזור המצח הוא אחד האזורים המתגברים באופן הטוב ביותר על צלקות, כך שבמרבית המקרים בתום ההחלמה אינן ניתנות כלל לזיהוי. כמו כן, שיטות הניתוח החדשניות בהן משתמש ד"ר קוגן אינן פוגעת כלל בשרירים האחראיים על התנועתיות הטבעית, אלא מסירות את עודפי העור תוך כדי הרמה של האזור המנותח.

ניתוח זה מתאים למטופלים מגיל 40 ומעלה, המעוניינים לתקן את צניחת הגבות ואת הקמטים הרבים הנוצרו באזור המצח. 

נגן וידאו אודות ניתוחי פנים פלסטיים

כיצד מתבצע ניתוח מתיחת מצח והרמת גבות?

ישנן כמה שיטות בהן ניתן לבצע את ניתוח מתיחת המצח הכוללות בעיקר את 'מתיחת מצח מלאה' (השיטה הקלאסית) ואת 'מתיחת המצח החלקית', הנקראת גם הרמת גבות.

מתיחת המצח המלאה, מתבצעת על ידי חתך לאורך קו השיער ומאפשרת לבצע הרמה מלאה ומדויקת של כל אזור המצח והגבות. בשיטה זו מסירים את העור העודף מאזור המצח וממקמים מחדש את הגבות במיקומן הנכון.

השיטה של מתיחת המצח החלקית מתבצעת על ידי חתכי גישה מצומצמים יותר ומתאימה למי שזקוק בעיקר להרמה של הגבות, כלומר להרמה קלה בלבד, המחזירה אותן למיקום בו הן היו בגיל צעיר יותר לפני שהחלה הצניחה.

באופן כללי, ניתוח הרמת מצח הינו ניתוח פשוט וקצר יחסית. הניתוח נמשך כ-40 דקות, והוא מתבצע לרוב עם הרדמה מקומית וטשטוש. בתום הניתוח ולאחר התאוששות קלה, המטופל או המטופלת מתוכננים להשתחרר לביתם להמשך החלמה. 

איך מרגישים לאחר ניתוח הרמת מצח?

משך ההחלמה תלוי משתנה ממטופל למטופל, אך כבר לאחר כשבוע מהניתוח ניתן לחזור לעבודה משרדית. לאחר הניתוח תיתכן נפיחות ושטפי דם באזור הניתוח. כל אלה נספגים בהדרגה במהלך השבוע שלאחר הניתוח. במהלך תקופת ההחלמה מומלץ לשכב בראש מורם, כדי להחיש את תהליך נסיגת הנפיחויות ושטפי הדם.

בכדי לזרז את תהליך הריפוי וההחלמה, מומלץ לחפוף ראש ולנקות בעדינות במים ובסבון את קווי התפר מדי יום, החל מהיום שלאחר הניתוח.

בתום תקופת ההחלמה, חתכי הגישה מוסווים בקו השיער ואינם נראים כלל לעין.

מטופלים ומטופלות רבים בוחרים לשלב ניתוח זה עם ניתוח מתיחת פנים וניתוח עפעפיים על מנת לסייע ביצירת מראה קורן וצעיר יותר.

רוצים להפוך חלומות למציאות?

לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ בסניף הקרוב לביתכם, אנא מלאו את טופס הפנייה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן