ניתוח פלסטי

ניתוח הרמה חזה עם שתל

מטרתו של ניתוח פלסטי להרמה והגדלת חזה, הנקרא גם הרמת חזה עם שתל, היא לתקן חזה נשי נפול ומרוקן, להרימו, להגדיל את נפחו ולעצבו מחדש למראה יפה, אסתטי באופן הרמוני ופרופורציונלי בהתאם למאפיינים הטבעיים של גופך אשר יעניקו לך שיפור בדימוי והביטחון העצמי עם מראה זקוף וטבעי כפי שחלמת.

DO IT FOR YOURSELF

פעמים רבות, ניתוח הרמת חזה נעשה בשילוב עם הוספת שתל

ניתוח הרמת חזה עם שתל נועד להחזיר לשד הנשי את מראהו הטבעי, לתקן את צניחת השדיים והתרופפות העור שקרתה עם הזמן, למקם את הפיטמה והעטרה מחדש ולהעניק נפח נכון יותר לחלק העליון של השד.

קיימות מגוון שיטות בהן ניתן לבצע ניתוח להרמת והגדלת חזה. לכל אחת מתאימה שיטה אחרת כתלות במבנה וצורת השדיים והגוף שלה. טכניקת הניתוח, הנקבעת במהלך פגישת הייעוץ עם ד"ר לאוניד קוגן מותאמת אישית לכל מטופלת, על מנת להבטיח את התוצאה הטובה והמחמיאה ביותר עבורה עם מראה חזה טבעי, מוצק ויפה יותר.

נגן וידאו אודות ד"ר לאוניד קוגן - מנתח פלסטי

בנוסף, במהלך פגישת הייעוץ, ד"ר לאוניד קוגן מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית דן עם המטופלת במפרמטרים נוספים כגון סוג, מבנה ונפח השתלים המתאימים ביותר עבורה, מיקומם של השתלים ואופן הכנסתם. כמו כן, הוא בוחן את הפרופורציות בין בית החזה לגוף, מבין מהו רצונה האישי של המטופלת. כלומר, מבנה השתל ונפחו נקבעים ונבחרים יחדיו בתהליך הייעוץ, דבר שמביא לכך שתוצאות הניתוח יהיו אידאליות עבורה וצפויות מראש.

כפי שניתן לראות בתמונה המוצגת מטה, ניתן לשלב הרמת חזה עם שתל ותיקון אסימטריה בניתוח אחד, כך שלבסוף תתקבל התוצאה האידאלית עבור המטופלת. עם זאת, חשוב לציין כי ניתן לשלב ניתוח לתיקון אסימטריה בחזה גם עם ניתוחי השדיים השכיחים האחרים: הגדלת חזה, הרמת חזה והקטנת חזה.

במרפאות קוגן קליניקס לכירורגיה פלסטית ואסתטית, ד"ר קוגן משתמש בשתלים מהאיכות הגבוהה ביותר, לאחרונה עם דגש על שימוש בשתלים מתוצרת החברה הבינלאומית MOTIVA. שתלים אלו בטוחים לשימוש, והסיליקון שבהם הינו סמיך במידה כזו שגם אם השתלים נקרעים הסיליקון אינו נשפך, אלא נשאר במקומו.

ניתוח להגדלה והרמת חזה מתבצע בהרדמה כללית, ואורך כשעתיים עד שלוש שעות. ד"ר קוגן פיתח שיטה לפיה במהלך הניתוח, ובנוסף להרדמה הכללית, הינו מזריק חומר אלחוש לאיזור המנותח. שיטה זו מובילה להתאוששות קלה מאוד מהניתוח ואינה מלווה כמעט בכאבים. חלק מהמטופלות במרפאה אף מדווחות כי אינן חשו כלל כאב לאחר הניתוח. בתום הניתוח, ולאחר התאוששות של מספר שעות, ניתן ללכת הביתה להמשך ההחלמה.

נגן וידאו אודות ד"ר לאוניד קוגן | ניתוח פלסטי להגדלת חזה

התפרים בניתוח הרמת והגדלת חזה הם תפרים פנימיים אשר נספגים מעצמם, לכן אין כל צורך להוציאם.

על פי רוב תוצאות הניתוח הסופיות, יחד עם ההחלמה המלאה של הצלקת, מגיעות כעבור מספר חודשים. מראה הצלקת הסופי מתייצב לאחר כשנה מיום הניתוח.

לאחר הניתוח, המטופלת מקבלת תעודת אחראיות של השתלים לכל החיים. כלומר, אין צורך בהחלפת השתלים, כפי שהיה נהוג בשנים קודמות.

עם נסיון של מעל 30 שנה בתחום הכירורגיה הפלסטית בכלל ובניתוחי חזה בפרט, ד"ר לאוניד קוגן הינו מנתח פלסטי בכיר מהמובילים בישראל. בעזרת הידע המקצועי והנסיון העשיר שצבר לאורך השנים הוא יתאים את שיטת הניתוח הנכונה ביותר עבורך וידאג לתוצאות אידאליות ובעלות מראה טבעי ואסתטי.

 

לפני ואחרי ניתוח הרמת חזה עם שתל

ניתוח הרמת חזה עם שתל הכולל תיקון אסימטריה של החזה, הקטנת העטרות ומיקומן מחדש.

ניתוח הרמת חזה עם שתל, הכולל את עיצוב החזה, הקטנת העטרות ומיקומן מחדש.

ניתוח הרמת חזה עם שתל, הכולל את עיצוב החזה, הקטנת העטרות ומיקומן מחדש.

ניתוח החלפת שתלים והרמת חזה, הכולל הוצאת קופסית בשלמותה, הקטנת העטרות ומיקומן מחדש.

ניתוח החלפת שתלים והרמת חזה, הכולל הוצאת קופסית בשלמותה, הקטנת העטרות ומיקומן מחדש.

רוצים להפוך חלומות למציאות?

לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ בסניף הקרוב לביתכם, אנא מלאו את טופס הפנייה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן