ניתוח פלסטי

ניתוח שאיבת שומן

ניתוח שאיבת שומן משמש לעיצוב הגוף ולהיפטרות מהצטברויות שומן במקומות לא רצויים באזורים שונים של הגוף. ניתוח שאיבת שומן נחשב לאחת הפרוצדורות הנפוצות ביותר בתחום הכירורגיה הפלסטית.

DO IT FOR YOURSELF

שאיבת שומן משמשת להסרת רקמות שומן מאזורים שונים בגוף

לרובנו ישנם חלקים מסוימים בגוף שאיננו מרוצים לגביהם עקב הצטברויות של שומן באיזורים אלו. מי שמכיר תופעה זו על בשרו, יודע כי שום פעילות גופנית או דיאטה לא עוזרת לו לשנות זאת.

שאיבת שומן מיועדת להסיר רקמות שומן עודפות ולפסל את הגוף מחדש, אך אינה כלי להרזיה מהירה, ואינה מהווה תחליף לדיאטה, לתזונה נכונה ולפעילות גופנית יומיומיות. בעצם, שאיבת שומן מורידה הצטברויות של שומנים מהגוף שלנו, ועושה זאת ממקומות מסוימים שבהם אנחנו מרגישים פחות בנוח עמם – למשל אזורי הירכיים או הבטן. לכן, חשוב להבין כי אין זה ניתוח שיוביל להרזיה כללית בכל הגוף, אך בשילוב עם פעילות גופנית ותזונה מאוזנת ניתן להגיע לתוצאות אידאליות.

כמו כן, במקרים רבים, כדי להגיע לתוצאות מושלמות ולגוף האידאלי, מבצעים ניתוח זה בשילוב עם ניתוח למתיחת בטן.

כאשר מגיעים להחלטה שרוצים לעבור ניתוח שאיבת שומן, חשוב לבחור במנתח פלסטי שמומחה בטיפולי שאיבת שומן ובאחד שמשתמש בציוד המתקדם ביותר לשאיבת שומן. ד"ר לאוניד קוגן הוא בדיוק כזה, ומלווה כבר למעלה מ-26 שנים המוני נשים וגברים במסע לעבר הגוף האידאלי עבורם.

אזורים בגוף בהם ניתן לבצע שאיבת שומן

רוצים להפוך חלומות למציאות?

לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ בסניף הקרוב לביתכם, אנא מלאו את טופס הפנייה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן