ניתוח פלסטי

ניתוח הרמת חזה ללא שתל

ניתוח להרמת חזה הינו ניתוח שמטרתו לתקן חזה צנוח, נפול ומרוקן, למקם את הפיטמה והעטרה מחדש ולעצב את השד הנשי למראה יפה ואסתטי. ניתוח זה נועד להחזיר לחזה את מראהו הטבעי ולתקן את הצניחה והתרופפות שקרתה עם הזמן.

DO IT FOR YOURSELF

ניתוח הרמת חזה מתקן את הצניחה שקרתה עם השנים לשדיים

נשים רבות סובלות מחזה שצנח בעקבות הריונות, הנקות, ירידה דרסטית במשקל או בגלל השפעות כוח הכבידה והזמן. ניתוח להרמת חזה ללא שתל מאפשר להחזיר את הזמן לאחור ולהעניק לשדיים מראה מעוצב, מורם ויפה יותר, וכך למעשה משפרות במקביל גם את המראה החיצוני וגם את הביטחון והדימוי העצמי. 

כשמחליטים לעבור ניתוח להרמת חזה ללא שתל, חשוב לבחור במנתח פלסטי מיומן המכיר היטב את האנטומיה של הגוף ואת כל השיטות הקיימות לניתוח הרמה ללא שתל.

מהן השיטות לניתוח הרמת חזה ללא שתל?

כיום קיימות מגוון שיטות ושילובים בהם ניתן לבצע ניתוח להרמת חזה ללא משתל, המאפשרות לתקן את בעיית החזה הנפול. לכל מטופלת קיים רצון שונה בנוגע למטרת ותוצאות הניתוח ("מה עושים בניתוח"), כמו גם מתאימה שיטה ניתוחית אחרת ("איך נעשה הסימון לפני הניתוח"), כתלות במבנה וצורת השדיים והגוף שלה.

לכן, כשמחליטים לעבור ניתוח הרמת חזה ללא שתל, חשוב לבחור במנתח פלסטי מיומן, המכיר היטב את האנטומיה של הגוף ואת כל השיטות הקיימות לניתוח הרמה ללא שתל.

קודם כל - מחליטים מה עושים בניתוח הרמת חזה ללא שתל

הרמת חזה עם שימור נפח (מסטופקסי): בשיטה זו מרימים את החזה מבלי להפחית מנפח השדיים, תוך הסרת עודפי עור מהשד, הרמתם והידוקם.

הרמת חזה והגדלה על ידי הזרקת שומן עצמי: בשיטה זו מוסיפים נפח לחזה במהלך ניתוח הרמה, על ידי שאיבת שומן מגוף המטופלת והזרקתו לאזור החזה לצורך מתן נפח.

הרמת חזה עם קיבוע לשריר החזה: בשיטה זו מקנים לחזה תחושת מלאות בחלקו העליון על ידי תפרים פנימיים מיוחדים המקנים לו צורה עגולה ומלאה, ומקבעים אותו בחלקו העליון לשריר החזה.

הרמת חזה והגדלה על ידי רקמה עצמונית: שיטה זו מתאימה במיוחד למטופלות אשר ירדו משמעותית במשקל, ומאפשרת להרים את השדיים ולהגדיל את נפחם בזמן ניתוח ההרמה. בשיטה זו, משתמשים בעודפי רקמת העור ומניידים אותם לאזור השדיים לצורך הגדלתם.

ואז מחליטים על השיטה הניתוחית

טכניקת הניתוח, הנקבעת במהלך פגישת הייעוץ עם ד"ר לאוניד קוגן, מותאמת אישית לכל מטופלת, על מנת להבטיח את התוצאה הטובה והמחמיאה ביותר עבורה עם מראה חזה טבעי, מוצק ויפה יותר.

קיימות 3 שיטות עיקריות:

בנלי: בשיטה זו הסימון טרם הניתוח מבוצע מסביב לעטרה בלבד. בשיטה זו הצלקת אמנם פחות ניכרת לעין מאשר בשיטות האחרות, אך היא מתאימה למטופלות בעלות חזה קטן או בינוני, ועם נפילה מינימלית בלבד.

הול-פינדלי: בשיטה זו הסימון טרם הניתוח מבוצע סביב לעטרה ובמרכז השד, ומכונה גם 'סוכריה על מקל', בהתאם לצורת הצלקת הנותרת על החזה. שיטה זו מאפשרת להרים את השד טוב יותר ולהצר את רוחבו במידת הצורך, מתאימה למטופלות עם שדיים גדולים או קטנים המעוניינות לטפל בצניחת השד ולקבל הרמה. הרמת השד בשיטה זו מביא לשיפור משמעותי בצורת השד וקבלת מראה טבעי. בשיטה זו נותרים "כיווצים" לאורך הצלקת המרכזית. כיווצים אלו ניכרים מיד לאחר הניתוח ונעלמים בהדרגה תוך מספר חודשים מהניתוח. התוצאות מתקבלות לאט יותר אך אסתטיות מאוד ועמידות טוב יותר לאורך זמן.

עוגן: בשיטה זו הסימון טרם הניתוח מבוצע מסביב לעטרה, במרכז השד ומתחת השד. למעשה, זוהי השיטה שקדמה לשתיים האחרות והיא מתאימה לרוב המטופלות. 

עם נסיון של מעל ל-27 שנה בתחום הכירורגיה הפלסטית בכלל ובניתוחי חזה בפרט, ד"ר קוגן הינו מנתח פלסטי בכיר מהמובילים בישראל. בעזרת הידע המקצועי והנסיון העשיר שצבר לאורך השנים הוא יתאים את שיטת הניתוח הנכונה ביותר עבורך וידאג לתוצאות אידאליות ובעלות מראה טבעי ואסתטי.

לפני ואחרי ניתוח הרמת חזה ללא שתל

ניתוח הרמת חזה ללא שתל, הכולל עיצוב מחדש של החזה, הקטנת העטרות ומיקומן מחדש. חודש וחצי בלבד לאחר הניתוח.

ניתוח הרמת חזה ללא שתל, הכולל עיצוב מחדש של החזה, הקטנת העטרות ומיקומן מחדש. חודש וחצי בלבד לאחר הניתוח.

ניתוח הרמת חזה ללא שתל, הכולל עיצוב מחדש של החזה, הקטנת העטרות ומיקומן מחדש.

רוצים להפוך חלומות למציאות?

לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ בסניף הקרוב לביתכם, אנא מלאו את טופס הפנייה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן