ניתוח פלסטי

ניתוח הזרקת שומן עצמי

בשנים האחרונות, הזרקת שומן עצמי הופכת לאחד הניתוחים הקוסמטיים הפופולריים בארץ ובעולם. מטרתו של ניתוח להזרקת שומן עצמי היא שיפור צורת הגוף, עיצוב ומילוי שקעים באזור השדיים, הישבן או הפנים. 

DO IT FOR YOURSELF

הזרקת שומן עצמי לעיצוב ומילוי השדיים, הישבן או הפנים

בעזרת הזרקת שומן עצמי ניתן באופן פשוט ויעיל להעניק נפח לשדיים או לישבן, להקטין את המרחק שבין השדיים ולהוסיף נפחים לאזורים מסוימים בפנים. בנוסף, ניתן לטפל בהזרקת שומן עצמי, לעצב את השדיים לאחר ניתוח להוצאת שתלים או לטשטש עיוותים אחרי ניתוח כריתת שד.

ניתוח הזרקת שומן עצמי מתבצע על ידי שאיבה עדינה של שומן מהאזור התורם (בטן, מותניים או ירכיים), שטיפתו ועיבודו, והזרקתו למילוי ועיצוב האזור הנתרם (שדיים, ישבן או פנים).

על מנת להבטיח קליטה אופטימלית של השומן, הזרקת השומן מתבצעת על ידי הזרקה מדודה ומדויקת. כמות השומן שנקלטת באזור הנתרם עלולה להשתנות לאחר הפעולה, לכן על מנת שיתקבל הנפח הרצוי ושהתוצאה תשמר לשנים ארוכות, לעיתים יש צורך לחזור על הפעולה מספר פעמים ולהזריק עוד שומן על פי הצורך.

שלא כמו עם חומרי מילוי אחרים, בפרוצדורה זו השומן המוזרק הינו השומן העצמי של המטופל או המטופלת. כלומר, השומן העצמי הינו מילוי קבוע המשתלב עם רקמות הגוף באזור המיועד ונשאר בגוף לזמן בלתי מוגבל.

התוצאות המושגות בשיטה זו, הן מראה חזה, ישבן או פנים טבעיים והרמוניים יותר, עם תחושה נעימה למגע ותוצאה טבעית שתשמר לשנים. הזרקת שומן עצמי הינה פעולה בטוחה ומתבצעת בחדר ניתוח תחת השגחת מרדים וטשטוש. 

ד"ר לאוניד קוגן הוא מנתח פלסטי בכיר עם מעל 30 שנות נסיון בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית. הינו חבר פעיל באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואחד המנתחים הפלסטיים היחידים בישראל שהוכשרו לבצע טיפול זה.

רוצים להפוך חלומות למציאות?

לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ בסניף הקרוב לביתכם, אנא מלאו את טופס הפנייה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן