טיפול אסתטי

עיצוב ועיבוי שפתיים

עיצוב שפתיים הנקראת גם מילוי, הגדלה או עיבוי שפתיים, נחשבת לאחת הפעולות השכיחות ביותר בתחום הרפואה האסתטית. נשים רבות מעוניינות לשנות ולשפר את מראה השפתיים שלהם, ולקבל שפתיים מלאות, ובעלות מראה טבעי והרמוני עם מבנה פניהם.

DO IT FOR YOURSELF

מילוי שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית

עיצוב שפתיים הוא טיפול קוסמטי מהיר ובעל תוצאות מיידיות. מדובר בפעולה לא ניתוחית שמטרתה ליצור את מראה השפתיים האידאלי על ידי ביצוע פעולות שונות, לרבות הדגשה של מסגרת השפתיים, מילוי השפתיים (שפה עליונה, תחתונה או שילוב של שתיהן), עיצוב זוויות הפה, או עיצוב השקע שבין השפה העליונה לאף.

עיבוי שפתיים מתאים למטופלים שמעוניינים לרענן את מראה השפתיים ולעצב אותן מחדש, למטופלים ששפתיהם צרות או דקות, מטופלים עם צלקות או חוסר סימטריה באזור השפתיים, או מטופלים עם קמטוטים באזור שמסביב לשפתיים.

הליך עיבוי השפתיים מקנה לשפתיים מראה מלא ומעוצב, שיהלום את תווי הפנים של המטופל או המטופלת באופן מושלם. כל החומרים בהם אנו משתמשים למילוי שפתיים מתבססים על חומצה היאלורונית, הנמצאת בעור באופן טבעי. במרפאתנו, אנו עושים שימוש בחומרים האיכותיים והבטוחים ביותר בשוק.

הנסיון הרב של ד"ר קוגן לאוניד בעולם הרפואה הפלסטית והאסתטית יחד עם המקצוענות וההבנה הרבה בתחום מילוי השפתיים, מקנות תוצאות בעלות מראה טבעי ופרופורציונלי, יחס אידאלי בין השפתיים לפנים, ומבלי להסגיר שהמטופלים שלנו עברו טיפול לעיצוב שפתיים.

לפני ואחרי עיצוב שפתיים

עיצוב שפתיים בחומצה היאלורונית, מיד בסיום הטיפול. הנפיחות הקלה מתפוגגת עד שבוע מהטיפול, ואז התוצאה מושלמת לחלוטין.

עיצוב שפתיים בחומצה היאלורונית, הכולל תיקון אסימטריה.

עיצוב שפתיים בחומצה היאלורונית כחודש לאחר הטיפול.

רוצים להפוך חלומות למציאות?

לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ בסניף הקרוב לביתכם, אנא מלאו את טופס הפנייה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן